Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı


İSTANBUL – BHA

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.

Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir