Fenerbahçe Beko şampiyonluğa ulaştı


İSTANBUL – BHA

Sinan Erdem Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk yarıyı 45-40 önde tamamlayan Beşiktaş GAİN, üçüncü çeyrekte de üstünlüğünü korudu. Ancak son bölümde oyuna ağırlığını koyan sarı-lacivertliler, bitime 4 saniye kala Tarık Biberovic’in üç sayılık basketiyle öne geçerek galibiyete uzandı.

Bu sonuçla üst üste üçüncü kez lig şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko, sezonu kupayla tamamladı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da yayımladığı mesajda, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko’yu ve sarı-lacivertli camiayı tebrik etti.


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir