Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong’u kabul etti


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Halkalı-İstanbul Havalimanı-Gayrettepe Metro Projesi’nin son etabı olan Halkalı-Arnavutköy hattının açılışına katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan buradaki programının ardından Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’ne geçti. Cumhurbaşkanı Erdoğan burada Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u kabul etti.

 

Kabulde Türkiye-Singapur ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Singapur’un iş birliğini derinleştirmesinin önemli olduğunu, savunma, lojistik, havacılık, denizcilik ve finans başta olmak üzere birçok alanda ilişkileri geliştirmeye gayret gösterileceğini ifade etti.

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan Türkiye’nin, İran ile ABD arasında kalıcı barışın sağlanması için yoğun bir diplomasi trafiği yürüttüğünü, Hürmüz’de seyrüsefer serbestisinin sağlanmasına Türkiye’nin önem verdiğini, kardeş ülkelerle birlikte sürece katkı sağlamaya devam edileceğini belirtti.

Kabulde Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Büyükelçi Akif Çağatay Kılıç da hazır bulundu.


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir