Cumhurbaşkanı Erdoğan, Singapur Başbakanı Wong’u kabul etti


Cumhurbaşkanı Erdoğan, Halkalı-İstanbul Havalimanı-Gayrettepe Metro Projesi’nin son etabı olan Halkalı-Arnavutköy hattının açılışına katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan buradaki programının ardından Cumhurbaşkanlığı Dolmabahçe Ofisi’ne geçti. Cumhurbaşkanı Erdoğan burada Singapur Başbakanı Lawrence Wong’u kabul etti.

 

Kabulde Türkiye-Singapur ikili ilişkileri, bölgesel ve küresel konular ele alındı.

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye ile Singapur’un iş birliğini derinleştirmesinin önemli olduğunu, savunma, lojistik, havacılık, denizcilik ve finans başta olmak üzere birçok alanda ilişkileri geliştirmeye gayret gösterileceğini ifade etti.

 

Cumhurbaşkanı Erdoğan Türkiye’nin, İran ile ABD arasında kalıcı barışın sağlanması için yoğun bir diplomasi trafiği yürüttüğünü, Hürmüz’de seyrüsefer serbestisinin sağlanmasına Türkiye’nin önem verdiğini, kardeş ülkelerle birlikte sürece katkı sağlamaya devam edileceğini belirtti.

Kabulde Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Büyükelçi Akif Çağatay Kılıç da hazır bulundu.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir