ÖYSM Yüksek Öğretim Kurumları sınavı Beypazarı İlçesinde de sakin bir ortanda başladı


YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

 

ÖYSM-Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı bu gün Ülke genelinde ve ÖYSM tarafından belirlenen merkezlerde yapıldı.

Başkentin Beypazarı İlçesinde de ÖYSM Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı, TYT (Temel Yeterlilik Testi sınavı) 128 salona sabah saat 9.30’dan itibaren adaylar ve öğrenciler salonları alınmaya başlandı.

Ankara Üniversitesi Beypazarı meslek Yüksek Okulu başta olmak üzere 8 okulun 128 salonu kullanılırken, adaylar sınava alınması anında Emniyet güçleri tarafından üzerilerinin aranarak alındığı görülürken, bu gün TYT sınavlarına 1900 öğrenci girdi.

Sınavların yapılacağı okulların çevresinde oldukça trafik sıkışıklığı yaşanırken, Emniyet güçleri vatandaşların gürültü yapmamaları konusunda uyarlılarını sürdürdü.

Sınav 10.15 te başlarken 13.00 itibariyle yani 165 dakika sonrasında bitmiş olacak.

21 Haziran Pazar günü ise AYT sınavları ile YDT sınavları yapılacak.

Bu sınavlarda da ilçe genelinde 6 okulun 78 Salonu kullanılacak ve toplamda da 1360 öğrenci sınavlara girecek.

 


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir