ÖYSM Yüksek Öğretim Kurumları sınavı Beypazarı İlçesinde de sakin bir ortanda başladı


YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA

 

ÖYSM-Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı bu gün Ülke genelinde ve ÖYSM tarafından belirlenen merkezlerde yapıldı.

Başkentin Beypazarı İlçesinde de ÖYSM Yüksek Öğretim Kurumları Sınavı, TYT (Temel Yeterlilik Testi sınavı) 128 salona sabah saat 9.30’dan itibaren adaylar ve öğrenciler salonları alınmaya başlandı.

Ankara Üniversitesi Beypazarı meslek Yüksek Okulu başta olmak üzere 8 okulun 128 salonu kullanılırken, adaylar sınava alınması anında Emniyet güçleri tarafından üzerilerinin aranarak alındığı görülürken, bu gün TYT sınavlarına 1900 öğrenci girdi.

Sınavların yapılacağı okulların çevresinde oldukça trafik sıkışıklığı yaşanırken, Emniyet güçleri vatandaşların gürültü yapmamaları konusunda uyarlılarını sürdürdü.

Sınav 10.15 te başlarken 13.00 itibariyle yani 165 dakika sonrasında bitmiş olacak.

21 Haziran Pazar günü ise AYT sınavları ile YDT sınavları yapılacak.

Bu sınavlarda da ilçe genelinde 6 okulun 78 Salonu kullanılacak ve toplamda da 1360 öğrenci sınavlara girecek.

 


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir