Öğrencilerden Rahmi Güney’e sevgi seli


KIRIKKALE – BHA

Kırıkkale Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, ziyaret programı kapsamında Nuran Refik Altaş Ortaokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi. Okul bahçesinde gerçekleşen buluşma, renkli ve samimi görüntülere sahne oldu.

Ders çıkışında okuldan ayrılan öğrenciler, Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney’e yoğun ilgi gösterdi. Öğrencilerle sohbet eden Güney, onların eğitim hayatlarına ilişkin düşüncelerini dinlerken, hatıra fotoğrafı çektirmek isteyen öğrencilerin taleplerini de geri çevirmedi.

Neşeli anların yaşandığı ziyarette öğrenciler, Rahmi Güney ile özçekim yapabilmek için adeta sıraya girdi. Güney de öğrencilerin içten ve sıcak ilgisine karşılık vererek onlarla bol bol fotoğraf çektirdi.

Objektiflere yansıyan samimi kareler, eğitim yöneticileri ile öğrenciler arasındaki güçlü iletişimin güzel bir örneği olarak dikkat çekti.

               


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir