Öğrencilerden Rahmi Güney’e sevgi seli


KIRIKKALE – BHA

Kırıkkale Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, ziyaret programı kapsamında Nuran Refik Altaş Ortaokulu’nda öğrencilerle bir araya geldi. Okul bahçesinde gerçekleşen buluşma, renkli ve samimi görüntülere sahne oldu.

Ders çıkışında okuldan ayrılan öğrenciler, Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney’e yoğun ilgi gösterdi. Öğrencilerle sohbet eden Güney, onların eğitim hayatlarına ilişkin düşüncelerini dinlerken, hatıra fotoğrafı çektirmek isteyen öğrencilerin taleplerini de geri çevirmedi.

Neşeli anların yaşandığı ziyarette öğrenciler, Rahmi Güney ile özçekim yapabilmek için adeta sıraya girdi. Güney de öğrencilerin içten ve sıcak ilgisine karşılık vererek onlarla bol bol fotoğraf çektirdi.

Objektiflere yansıyan samimi kareler, eğitim yöneticileri ile öğrenciler arasındaki güçlü iletişimin güzel bir örneği olarak dikkat çekti.

               


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir