Bakan Ersoy, RTÜK Başkanı Daniş ile görüştü


Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

 

“Bakanlığımızın ilgili kuruluşlarından RTÜK Başkanımız Sayın Mehmet Daniş ile bir araya geldik. Yayıncılık alanındaki güncel gelişmeler, yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler hakkında değerlendirmelerde bulunduk. Sayın Daniş’ten RTÜK’ün faaliyetleri ile kurul gündeminde yer alan başlıklara ilişkin bilgi aldık. Kültür ve iletişim alanında nitelikli üretimi destekleyen çalışmalarımızı kurumlarımız arasındaki güçlü eşgüdüm ve iş birliğiyle sürdürmeye devam edeceğiz.”

 

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Ersoy’un, Daniş’i ile makamında yaptığı görüşmede, yayıncılık alanındaki güncel gelişmeler, yürütülen çalışmalar, sektörün gündemindeki başlıklar ve gelecek döneme ilişkin hedefler değerlendirildi.

 

Görüşmede, yayıncılık alanında kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesinin yanı sıra RTÜK’ün faaliyetleri ve kurul gündemindeki konular üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir