Bakan Ersoy, RTÜK Başkanı Daniş ile görüştü


Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, görüşmeye ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:

 

“Bakanlığımızın ilgili kuruluşlarından RTÜK Başkanımız Sayın Mehmet Daniş ile bir araya geldik. Yayıncılık alanındaki güncel gelişmeler, yürütülen çalışmalar ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler hakkında değerlendirmelerde bulunduk. Sayın Daniş’ten RTÜK’ün faaliyetleri ile kurul gündeminde yer alan başlıklara ilişkin bilgi aldık. Kültür ve iletişim alanında nitelikli üretimi destekleyen çalışmalarımızı kurumlarımız arasındaki güçlü eşgüdüm ve iş birliğiyle sürdürmeye devam edeceğiz.”

 

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Ersoy’un, Daniş’i ile makamında yaptığı görüşmede, yayıncılık alanındaki güncel gelişmeler, yürütülen çalışmalar, sektörün gündemindeki başlıklar ve gelecek döneme ilişkin hedefler değerlendirildi.

 

Görüşmede, yayıncılık alanında kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesinin yanı sıra RTÜK’ün faaliyetleri ve kurul gündemindeki konular üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir