Dev vinç gemisi İstanbul Boğazı’ndan geçiyor. Boğaz gemi trafiğine kapatıldı


Libya’nın Bouri Limanı’ndan Romanya’nın Köstence Limanı’na giden Bahamalar bayraklı, dünyanın en büyük 3’üncü vinç gemisi ‘SAIPEM 7000’, saat 06.00 sıralarında İstanbul Boğazı‘na giriş yaptı.

 

İSTANBUL BOĞAZI GEMİ TRAFİĞİNE KAPATILDI

 

Denizlerde, 2 bin metreden daha derin sularda boru döşeyebilen (pipelaying), ikiz vinç sistemiyle tek seferde 14 bin tona kadar olan devasa yapıları kaldırabilen 198 metre boy, 135 metre yükseklik ve 117 bin 812 groston ağırlığa sahip gemiye Boğaz geçişinde, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğüne bağlı römorkörler eşlik etti. 

Geminin geçişi sırasında İstanbul Boğazı çift yönlü olarak trafiğe kapatıldı.


  • Son Haberler

    Polonya Cumhurbaşkanı Nawrocki Türkiye’de | NTV Haber

    Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Polonya Cumhurbaşkanı Karol Nawrocki’nin Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan‘ın davetine icabetle Türkiye‘yi ziyaret edeceğini bildirdi.   Duran, Nawrocki’nin 23-24 Haziran tarihlerinde ziyaret gerçekleştireceğini belirtti.   Ziyaret…

    Başkan Kasap, Babalar Günü’nde huzurevi sakinleriyle buluştu

    YAŞAR TONBAK/ANKARA/BHA Yaklaşık 30 kişinin kaldığı huzurevinde gerçekleştirilen moral gecesinde yaşlılarla sohbet eden Başkan Kasap, onların Babalar Günü’nü kutladı ve sağlık dileklerinde bulundu. Kasap, “Biz de sizlerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir