Dev vinç gemisi İstanbul Boğazı’ndan geçiyor. Boğaz gemi trafiğine kapatıldı


Libya’nın Bouri Limanı’ndan Romanya’nın Köstence Limanı’na giden Bahamalar bayraklı, dünyanın en büyük 3’üncü vinç gemisi ‘SAIPEM 7000’, saat 06.00 sıralarında İstanbul Boğazı‘na giriş yaptı.

 

İSTANBUL BOĞAZI GEMİ TRAFİĞİNE KAPATILDI

 

Denizlerde, 2 bin metreden daha derin sularda boru döşeyebilen (pipelaying), ikiz vinç sistemiyle tek seferde 14 bin tona kadar olan devasa yapıları kaldırabilen 198 metre boy, 135 metre yükseklik ve 117 bin 812 groston ağırlığa sahip gemiye Boğaz geçişinde, Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğüne bağlı römorkörler eşlik etti. 

Geminin geçişi sırasında İstanbul Boğazı çift yönlü olarak trafiğe kapatıldı.


  • Son Haberler

    “Okursan Kendini Tanırsın” okurlarla buluştu

    ANKARA – BHA Mamak Belediyesi Şehitlik Uyanık Kütüphanesin’de gerçekleştirilen programa Mamak Belediye Başkan Yardımcısı Sibel Emre ve  Kütüphaneler Birimi Koordinatörü Burcu Özgül Çiftçi, Uluslararası Sivil ve Sosyal Etki Platformu Başkanı…

    Gaziantep Havalimanı’na iniş yapan yolcu uçağının lastiği patladı

    Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığından yapılan açıklamada, SunExpress hava yolu şirketine ait TC-SPE kuyruk tescilli, Stuttgart–Gaziantep seferini yapan yolcu uçağının Gaziantep Havalimanı‘na inişinin ardından lastiğinin patladığı ve ön iniş takımında hasar…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir