CHP Giresun Milletvekili Gezmiş; Giresun doğa felaketi yaşıyor


GİRESUN – BHA 

Giresun’un 44 santralle Karadeniz’de en fazla HES’e sahip illerden biri olduğunu belirten Gezmiş, derelerdeki canlıların öldüğünü ve bölgede kanser vakalarının arttığını vurguladı.

Doğal alanların Ankara’da çizilen haritalarla maden ruhsat alanlarına dönüştürüldüğünü ifade eden Gezmiş, Karadeniz’in en önemli turizm değerlerinden olan Mavi Göl ve Kuzalan Şelalesi arasındaki HES projelerine de tepki gösterdi.

Kalkınmanın sadece yer altı kaynaklarına indirgenemeyeceğini savunan Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, doğayı koruma çağrısı yaparak şunları söyledi:  “Bizim toprağımızın üstü, altından bin kat daha değerlidir. Bizim asıl madenimiz; Türkiye’nin akciğeri olan ormanlarımız, tertemiz havamız, suyumuz, fındığımız ve çayımızdır. Giresun’un doğası, dereleri ve yaşam alanları enerji ve rant projelerine feda edilemez. Karadeniz’in eşsiz doğasını korumak hepimizin sorumluluğudur.” dedi.

 


  • Son Haberler

    12. Yargı Paketi Meclis’te. Duruşma aralarına 3 ay sınırı

    AK Parti Grup Başkanvekili Muhammet Emin Akbaşoğlu, Meclis‘e sunulacak 12. Yargı Paketi ile ilgili konuştu.   Akbaşoğlu, idari mahkemelerinin kapsamının genişletileceğini belirtip “Davalardaki uyuşmazlıkları tek hakim karara bağlayacak.” dedi.  …

    Adalar Belediyesi soruşturmasında 42 kişi adliyeye gönderildi

    Adalar Belediyesi’nde sit alanlarındaki usulsüz ruhsat ve rüşvet iddialarına yönelik yürütülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan, aralarında Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat’ın da bulunduğu 42 şüpheli adliyeye sevk edildi.

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir