CHP Giresun Milletvekili Gezmiş; Giresun doğa felaketi yaşıyor


GİRESUN – BHA 

Giresun’un 44 santralle Karadeniz’de en fazla HES’e sahip illerden biri olduğunu belirten Gezmiş, derelerdeki canlıların öldüğünü ve bölgede kanser vakalarının arttığını vurguladı.

Doğal alanların Ankara’da çizilen haritalarla maden ruhsat alanlarına dönüştürüldüğünü ifade eden Gezmiş, Karadeniz’in en önemli turizm değerlerinden olan Mavi Göl ve Kuzalan Şelalesi arasındaki HES projelerine de tepki gösterdi.

Kalkınmanın sadece yer altı kaynaklarına indirgenemeyeceğini savunan Milletvekili Elvan Işık Gezmiş, doğayı koruma çağrısı yaparak şunları söyledi:  “Bizim toprağımızın üstü, altından bin kat daha değerlidir. Bizim asıl madenimiz; Türkiye’nin akciğeri olan ormanlarımız, tertemiz havamız, suyumuz, fındığımız ve çayımızdır. Giresun’un doğası, dereleri ve yaşam alanları enerji ve rant projelerine feda edilemez. Karadeniz’in eşsiz doğasını korumak hepimizin sorumluluğudur.” dedi.

 


  • Son Haberler

    Milliler, ABD maçı hazırlıklarına başladı

    2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’nda ABD ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı, mücadele öncesi hazırlıklarına Arizona’da başladı.

    Futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davası. Aleyna Kalaycıoğlu ve Alaattin Kadayıfçıoğlu ilk kez hakim karşısında

    İlk duruşma bugün İstanbul Anadolu 23’üncü Ağır Ceza Mahkemesi’nde görülüyor. Aralarında Alaattin Kadayıfçıoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu ve İzzet Yıldızhan’ın da bulunduğu tutuklu ve tutuksuz sanıklar ilk kez hakim karşısına çıkıyor.  …

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir