Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı metrosu raydan çıktı. Yolcular tünelden tahliye edildi


Bugün saat 19.05’te M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Metro Hattı’nın Bostancı İstasyonu’ndan çıkış yapan araç raydan çıktı. 

Trenden kendi imkanlarıyla çıkan yolcular, bir süre tünelde yürüdü. Olay yerine itfaiye, sağlık ve metro ekipleri sevk edildi.

Tahliye sonrası sorunun ne olduğu tam olarak analiz edilerek bilgi verileceği aktarıldı. 


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir