MEB, öğretmenlerin haziran dönemi seminerlerini çevrim içi düzenleyecek


Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, okullarda 2025-2026 eğitim öğretim yılı 26 Haziran Cuma günü karne dağıtımıyla sona erecek.

 

Bu kapsamda 29-30 Haziran’daki mesleki çalışmalar için program hazırlayan Bakanlık, programın Öğretmen Bilişim Ağı (ÖBA) platformu üzerinden çevrim içi gerçekleştirilmesine karar verildi.

 

Yönetici ve öğretmenler, “2026 Haziran Dönemi Mesleki Çalışma Semineri”ni 5 Temmuz Pazar günü saat 23.59’a kadar tamamlayabilecek.

 

2026 Haziran dönemi mesleki çalışma semineri, “Bağımsızlık (Bağımlılık) ve Aile” ile “Dijital Çağ ve Aile” konularında hazırlanan eğitim içeriklerinden oluşacak.


  • Son Haberler

    Kubilay Kaan Kundakçı cinayetinde ilk duruşma: ”Yüzüme nasıl bakabilecekler”

    Ümraniye’de silahlı saldırıda öldürülen futbolcu Kubilay Kaan Kundakçı cinayeti davasının ilk duruşması bugün görülecek. Müebbet hapis cezası talep edilen Alaattin Kadayıfçıoğlu ve Aleyna Kalaycıoğlu ile 5 yıla kadar hapis cezası…

    7 ilde yasa dışı bahis operasyonu: 49 şüpheli hakkında işlem

    MARDİN – BHA Soruşturma kapsamında şüphelilerin yaklaşık 1 milyon 442 bin işlemle 10 milyar 394 milyon lirayı aşan para hareketine ulaştıkları tespit edildi. Güvenlik güçlerinin eş zamanlı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir