Sulama kanalına giren iki kişi boğulma tehlikesi geçirdi. Böyle kurtarıldılar


Olay, Yüreğir ilçesi Ege Bağatur Bulvarı üzerindeki sulama kanalında meydana geldi. İddiaya göre, sulama kanalında sürüklenen ve yardım çağrısında bulunan kişileri gören vatandaşlar, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. 

İhbar üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Olay yerine ulaşan ekipler ile çevredeki vatandaşların çalışması sonucu kanaldan çıkarılan 2 kişiye ilk müdahale sağlık ekiplerince yapıldı. 

Boğulma tehlikesi geçiren 2 kişi, tedbir amaçlı ambulanslarla hastaneye kaldırılarak tedaviye alındı.

 

Polis, olayla ilgili inceleme başlattı.


  • Son Haberler

    Giresun’da film kaplı dolmuşlara denetim

    GİRESUN – BHA  Bu kapsamda Belediye Zabıta Müdürlüğü Trafik Birimi ekipleri tarafından şehir genelinde faaliyet gösteren dolmuşlara yönelik kapsamlı kontroller gerçekleştirildi. Denetimlerde özellikle araç camlarında yönetmeliğe aykırı şekilde film bulunan…

    Cumhurbaşkanı Erdoğan, Pezeşkiyan ile telefonda görüştü

    Liderler görüşmede Türkiye–İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel gelişmeleri ele aldı.    Cumhurbaşkanı Erdoğan görüşmede, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici olduğunu, Türkiye’nin sürecin barışla sonuçlanması için elinden gelen desteği sağlayacağını…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir