Hatay’da akıllara durgunluk veren olay! Yeni aldığı aracı trafikten men edildi: ‘Her gün arabamı ziyarete gittim’


“ARABAM BAĞLIYKEN 60 GÜNÜN 58 GÜNÜ GİDİP BAŞINDA DURDUM”

Aracına günler sonra kavuşmanın heyecanını yaşayan Adem Kılınç, “Arabamızı yeni almıştık. Sanayi sitesinde bir anlık gazla iki tur döndük, polis ekipleri arabamızı 60 gün bağladı ve ehliyetimizden de olduk. Drift atmaktan 140 bin TL ceza yedik. Drift attığım için pişmanım, böyle şeyleri asla kimseye kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Arabama 60 gün süren bir süreçten sonra kavuştum, kimseye tavsiye etmiyoruz böyle şeyler. Arabam bağlıyken 60 günün 58 günü boyunca her gün gidip başında durdum, arabayı yıkadık ve temizledik. Drift atmak isteyenler, trafiğe kapalı alanlarda ve fuar alanları harici hiçbir yerde dönmelerini tavsiye etmiyoruz. Kesinlikle böyle şeyleri bir daha kesinlikle yapmasın kimse. Böyle durumların cezaları yüksek oluyor. Burada ilerleyen zamanlarda cezalar 2 kat oluyor. Mesela şu an ben tekrardan yaparsam; ehliyetime 5 yıl el konulacak ve 280 bin TL ceza yiyeceğim ama bir daha olmayacak” ifadelerini kullandı.


Haber Girişi
Buse Sever – Editör


  • Son Haberler

    Hatay'da akılalmaz olay! Uyuşturucuyu öyle bir gizlemişki… Zehir taciri hayrete düşürdü #hatay

    Hatay’da polis ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda, vücudunun bel ve bacak kısımlarına bantla sarılarak gizlenmiş 500 gram esrar maddesi ile yakalanan uyuşturucu taciri tutuklandı.Devamı için tıklayınız

    Hatay’da SPA ve masaj salonlarına fuhuş operasyonu: 31 gözaltı #hatay

    Hatay’ın İskenderun ilçesinde fuhuş yaptırıldığı belirlenen 9 masaj salonu ve SPA merkezine düzenlenen operasyonda Tayland uyruklu 31 kadın gözaltına alındı. İşletmeler mühürlenirken, kadınlar ise sınır…Devamı için tıklayınız

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir