Kazaya yapınca plakalarını söktü ama polisten kaçamadı


Küçükbölcek Mahallesi Cumhuriyet Buvarı üzerinde, alkol aldıktan sonra aracıyla trafiğe çıkan 22 yaşındaki Faik K. isimli genç, bulvar üzerinde maddi hasarlı trafik kazasına karışarak olay yerinden kaçtı. 

Ara sokaklara girerek plakalarını söken sürücü ve yanında yolcu olarak bulunan arkadaşı izlerini kaybettirmeye çalışırken, alkollü olması ve kaza yerinden kaçmasının ardından üçüncü bir kural ihlali yaparak plakasız araçla kaçmayı sürdürdü. 

112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbar ve şikayet üzerine harekete geçen polis plakasız olarak izini kaybettirmeye çalışan sürücünün peşine düştü. Kent Güvenlik Yönetim Sistemi (KGYS) kameralarından aracın izini süren ekipler çok geçmeden aracı ve şahısları bir otoparkta yakaladı. 

Ehliyet, ruhsat ve Genel Bilgi Taramasından (GBT) geçirilen sürücü Faik K. ve yolcu konumundaki arkadaşı, polis memurlarına agresif tavırlar sergileyerek olayı örtbas etmeye çalıştı. Genç sürücünün alkol metre ile yapılan ölçümde 0.62 promil alkollü olduğu tespit edildi.


  • Son Haberler

    Resmi Gazete’de bugün (15 Haziran 2026 Resmi Gazete kararları)

    Resmi Gazete’de 15 Haziran 2026 tarihli kararlar, yönetmelikler ve tebliğler yayımlandı. Resmi Gazete’de bugün neler var? İşte 15 Haziran 2026 tarihli ve 33281 Sayılı Resmi Gazete ayrıntıları. YÜRÜTME VE İDARE…

    Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Kerkük Valisi Ağa’nın ailesine taziye mesajı

    ANKARA – BHA AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Türk Devletleri ile İlişkiler Başkanı Kürşad Zorlu’nun gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde Erdoğan, Vali Ağa’nın annesi Heyfa Ağa ile görüşerek taziyelerini sundu. Cumhurbaşkanı…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir