Batman girişine prestij geliyor


Batman Valisi Ekrem Canalp, şehir girişinde yapımı süren ‘Mavi-Yeşil’ proje ile Diktepe-Xıncıka köyü tepesinde şehri güzelleştirecek bir projenin daha hayata geçirileceğini açıkladı. Vali Canalp, Batman Çayı kıyısında faaliyet gösteren bims-briket imalatları ve kum ocakları için tahsislerin tamamlandığını belirterek, kısa süre içinde bu tesislerin kaldırılacağını söyledi. Canalp, “Yakın bir tarihte bu iki proje şehrimizin girişine ayrı bir prestij kazandıracak. Çay yatağında kirliliğe neden olan ve şehir görüntüsünü bozan tesisler kaldırılacak” dedi. Yapımı süren projelerle Batman’ın şehir girişinde hem çevresel düzenlemeler sağlanacak hem de şehrin simgelerini içeren estetik alanlar oluşturulacak.


  • Son Haberler

    Antiphellos Antik Tiyatrosu’nda milli maç heyecanı. Denize karşı 2 bin yıllık antik kentte izlenecek

    Kaş Turizm ve Tanıtma Derneği Başkanı Mustafa Erman Günay, yaptığı açıklamada, etkinliğin düzenleneceği antik tiyatronun Kaş’ın en önemli tarihi değerlerinden biri olduğunu söyledi.   Günay, Kaş Kaymakamı Tevfik Kumbasar’ın öncülüğünde…

    Arda Güler’den Dünya Kupası mesajı: Kimseden çekinmiyoruz

    İSTANBUL-BHA Miami’de düzenlenen basın toplantısında konuşan milli futbolcu, Türkiye’nin hiçbir rakipten çekinmediğini vurgulayarak iddialı mesajlar verdi. Dünya Kupası’nda olası rakiplerle ilgili değerlendirmelerde bulunan Arda Güler, özgüven dolu sözleriyle öne çıktı. “Kİm…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir