Çorum’un UNESCO gastronomi hedefi masaya yatırıldı


ÇORUM – BHA 

Çorum’un zengin mutfak kültürünü uluslararası alanda tanıtma hedefiyle yürütülen gastronomi çalışmaları, düzenlenen toplantıda kapsamlı şekilde ele alındı.

Valilikten yapılan açıklamaya göre; kentin UNESCO gastronomi yolculuğu kapsamında gerçekleştirilen toplantıya: Vali Ali Çalgan, Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Hitit Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Ali Osman Öztürk, TSO Başkanı Çetin Başaran Hıncal, Belediye Kültür Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Eray Çetinkaya, Gastronomi alanında görev yapan Salih Karslıoğlu ve Yusuf Süleyman Bölükbaş, Gastronomi Uzmanı Adnan Şahin katıldı.

Toplantıda, bugüne kadar yürütülen çalışmalar değerlendirilirken, önümüzdeki sürece ilişkin yol haritası da belirlendi. Açıklamada, kurumlar arası iş birliğinin önemine vurgu yapılarak, bu birlikteliğin istişare odaklı toplantılarla daha da güçlendirilerek sürdürüleceği ifade edildi.

Valilik açıklamasında şu ifadelere yer verildi: “Şehrimizin gastronomi alanındaki potansiyelini uluslararası platformda daha görünür kılmak adına kararlılıkla çalışmaya devam ediyoruz.”


  • Son Haberler

    İstanbul’da orman yangınlarına karşı yeni tedbirler devrede

    İSTANBUL – BHA Valilik açıklamasında, yaz aylarında insan ve araç hareketliliğinin artmasının orman yangını riskini yükselttiği belirtilerek, olası yangınların önüne geçmek amacıyla çeşitli önlemlerin hayata geçirildiği bildirildi. Buna göre, orman…

    İtiraf videosu çekip kaçmıştı: Çifte cinayetin zanlısı yakalandı

    Aydın’da çifte cinayetle aranan şüpheli, boş bir arazide bulundu.   Olay, 30 Mayıs’ta saat 14.00 sıralarında Yeni Cami Mahallesi’ndeki kapalı pazar yerinde meydana geldi. Park halindeki bir otomobile ateş açıldı.…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir