Otomobil hırsızları yakayı ele verdi


Otomobil hırsızlığı merkez ilçe Antakya‘nın Narlıca Mahallesi’nde 26 Mart’ta meydana geldi. Mahallede park halindeki otomobili çalarak kayıplara karışan hırsızların peşine düşen polis ekipleri, yaptıkları çalışmalarla şüphelilerin H.S. ve Y.E. olduğunu tespit etti. İki ayrı adrese yapılan operasyonda Y.E. ve H.S. yakalandı.

Şüphelilerin yapılan sorgulamalarında Y.E.’nin 8’i hırsızlık olmak üzere toplam 11 suç kaydının olduğu tespit edildi. Emniyette tamamlanan işlemlerinin ardından adli mercilere sevk edilen şüphelilerden Y.E, tutuklanırken, H.S. adli kontrol şartı ile serbest bırakıldı.


  • Son Haberler

    Mustafa’yı öldüren zorbaya en ağır ceza istendi : SABAH yeni detaylara ulaştı – Galeri

    Hatay’da 5 ay önce 17 yaşındaki 3 çocuğun, bir AVM’de kız meselesi yüzünden aynı yaştaki Mustafa’yı öldürmesiyle ilgili soruşturma tamamlandı. Üç şüpheli hakkında ‘Çocuğa karşı kasten öldürme’ ve ‘Çocuğa karşı…

    Hatay’da korkutan olay! İş yerinİ kurşun yağmuruna tuttu: Yaralı var!

    SORUŞTURMA DEVAM EDİYOR Olayı gerçekleştiren şüpheli ya da şüphelileri yakalamak için harekete geçen, soruşturmaya devam ediyor. Haber Girişi Buse Sever – Editör Sabah.com.tr Uygulamamızı İndirin Uygulamalara Özel…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir