Altı gün ölüm bölgesinde kayboldu, buz yiyerek hayatta kaldı. “Öleceğimi düşündüm”
57 yaşındaki Nepalli dağcı Dawa Sherpa, 30 Mayıs’ta Everest Dağı’nda kaybolduktan sonra günlerce aşırı soğuk, oksijensizlik ve açlıkla mücadele etti. Hastane yatağından konuşan Sherpa, hayatta kalacağını düşünmediğini söyledi. “Hayatta…








