Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Al Sani ile telefonda görüştü


İletişim Başkanlığı’ndan yapılan paylaşıma göre; Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
 

Açıklamaya göre, görüşmede bölgedeki son gelişmeler ele alındı.

 

Erdoğan, görüşmede, Katar-Türk Birleşik Müşterek Kuvvet Komutanlığında yaşanan helikopter kazası nedeniyle Katar Emiri’ne başsağlığı diledi. Al Sani de aynı kaza sebebiyle Cumhurbaşkanı Erdoğan’a başsağlığı dileklerini sundu.

 

Al Sani, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bölgedeki savaşı durdurmak için gösterdiği çabalar için teşekkür ederek, iki ülkenin ekiplerinin sürekli diyalog halinde kalacağını belirtti.

Katar Emiri, Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bölgedeki savaşı durdurmak için gösterdiği çabalar nedeniyle teşekkür etti. Al Sani, iki ülke ekiplerinin sürekli diyalog halinde kalacağını ifade etti.


  • Son Haberler

    LGS soruları zor muydu, kolay mıydı? Sınavdan çıkan öğrenciler yanıtladı

    Sınava katılan Hilal Furuncu, sözel oturumunun kolay geçtiğini ancak sayısal oturumunda matematik sorularında zorlandığını dile getirdi.   Ankara Atatürk Lisesi’ni hedeflediğini söyleyen Furuncu, “Çok mutluyum, stres bitti en azından. Şimdi…

    Milliler Dünya Kupası mesaisine Avustralya maçıyla başlıyor

    ANKARA – BHA 24 yıl sonra yeniden Dünya Kupası sahnesine çıkan ay-yıldızlı ekip, turnuvaya galibiyetle başlamayı hedefliyor. Türkiye ile Avustralya bugüne kadar iki kez karşı karşıya gelirken, milliler her iki…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir