Karayipler’de gerilim: ABD ordusu tekneyi vurdu



Karayipler'de gerilim: ABD ordusu tekneyi vurdu

ABD ordusu, Karayipler’de uyuşturucu taşıdığı öne sürdüğü bir teknenin vurulduğunu ve 2 kişinin öldürüldüğünü bildirdi.

ABD Güney Saha Komutanlığının (SOUTHCOM), ABD merkezli X şirketinin sosyal medya hesabından konuya ilişkin açıklama yapıldı.

Açıklamada, istihbarat bulgularının, terör örgütleri tarafından işletildiğini ve Karayipler’de uyuşturucu kaçakçılığı faaliyetlerinde bulunduğunu doğruladığı bir tekneye dün saldırı düzenlendiği belirtildi.

Saldırıda 2 kişinin öldüğü ve 6 kişinin hayatta kaldığı aktarılan açıklamada, ABD askerlerinin zarar görmediği ifade edildi.

ABD ordusunun, son zamanlarda uyuşturucu kaçakçılığı yaptıkları iddiasıyla Karayipler ve Pasifik Okyanusu’ndaki bazı teknelere saldırılar düzenlemesi ve içindekileri doğrudan hedef alması, uluslararası kamuoyunda “yargısız infaz” tartışmalarına yol açıyor.


  • Son Haberler

    İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden istifa ettiğini açıkladı

    İngiltere Başbakanı Keir Starmer, bugün yaptığı açıklamada istifa edeceğini ve parlamento eylül ayında yeniden açıldığında yeni liderin göreve geleceğini bildirdi.   Bu gelişmeyle birlikte Birleşik Krallık, son 10 yılda yedinci…

    Moskova’ya yoğun İHA saldırısı | NTV Haber

    Moskova‘da pazartesi gününün ilk saatlerinde onlarca insansız hava aracının düşürüldüğü ve havalimanlarında uçuşların geçici olarak askıya alındığı açıklandı.   Bu gelişme, Ukrayna’nın geçen hafta başkentteki petrol rafinerisini yeniden hedef almasının…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir