Elazığlı Güreşçi Demirhan Tuna, Avrupa yolunda Milli Takıma seçildi


SITKI TAŞEL-ELAZIĞ/BHA

Elazığlı milli güreşçi Demirhan Tuna, Çorum’da düzenlenen İşitme Engelliler Türkiye Güreş Şampiyonası’nda elde ettiği başarıyla hem Elazığ’ın hem de Türkiye’nin gururu oldu.

16-18 Haziran 2026 tarihleri arasında Çorum’da gerçekleştirilen İşitme Engelliler Türkiye Güreş Şampiyonası’nda, Kesrik Hilal Spor Kulübü adına mücadele eden Demirhan Tuna, Büyükler Grekoromen Stil 97 kilogram kategorisinde Türkiye ikincisi olarak önemli bir başarıya imza attı.

Antrenör Eyyüp Genç yönetiminde şampiyonaya hazırlanan başarılı sporcu, turnuva boyunca sergilediği performansla dikkat çekti. Final yolunda son Dünya Şampiyonu’nu mağlup eden Tuna, organizasyonun en önemli başarı hikâyelerinden birine imza attı.

Güçlü rakiplerini geride bırakarak finale yükselen milli sporcu, zorlu karşılaşmaların ardından Türkiye ikinciliğini elde ederek kürsüde yer aldı.

Şampiyonadaki başarılı performansıyla milli takım teknik heyetinin takdirini kazanan Demirhan Tuna, Kasım ayında Ermenistan’da düzenlenecek İşitme Engelliler Avrupa Güreş Şampiyonası öncesinde Milli Takım Kampı’na davet edildi. Ay-yıldızlı formayla Türkiye’yi uluslararası arenada temsil etmeye hazırlanan Tuna, Avrupa şampiyonluğu hedefiyle çalışmalarını sürdürüyor.

Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “İlimizi başarıyla temsil ederek önemli bir derece elde eden milli sporcumuz Demirhan Tuna’yı, kıymetli antrenörü Eyyüp Genç’i ve bu başarıda emeği bulunan Kesrik Hilal Spor Kulübü ailesini tebrik ediyor, Avrupa Güreş Şampiyonası sürecinde sporcumuza üstün başarılar diliyoruz” denildi.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir