İzinsiz salep toplayan 10 kişiye 6 milyon 992 bin TL ceza


Çankırı Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekipleri tarafından doğadan toplaması yasak olan salebin korunmasın yönelik denetim gerçekleştirildi. 

Jandarma ekiplerinin desteğiyle yapılan denetimlerde doğadan izinsiz toplanmış olan 35 kilogram salep orkidesi yumrusunun ele geçirildi. Ele geçirilen salep yumrularına, yeniden doğaya kazandırılmak üzere ekipler tarafından el konuldu. 

Nesli tehlike altında bulunan bu türü yasa dışı yollarla topladığı tespit edilen 10 kişiye ise toplam 6 milyon 992 bin 245 TL idari para cezası kesildi.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir