Giresun’da sanat gecesi düzenledi


GİRESUN – BHA 

Müzik, ritim ve sahne sanatlarının farklı dallarında eğitim gören öğrenciler, aylar süren yoğun çalışmalarının ardından seyirci karşısına çıktı. Sanata ilgi duyan gençlerin gelişimine önemli katkılar sağlayan Belediye Konservatuvarı, bu yıl da başarılı çalışmalarıyla dikkat çekti.

Birbirinden renkli gösterilerin yer aldığı programda öğrencilerin sahnedeki özgüvenleri, disiplinleri ve yetenekleri büyük beğeni toplarken, salonu dolduran vatandaşlar gece boyunca alkışlarıyla öğrencilere tam destek verdi.

Gösteriye katılan Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, yıl sonu gösterisinin ardından yaptığı değerlendirmede öğrencilerin sergilediği performanslardan duyduğu gururu dile getirdi.

Fuat Köse, “Emeğinize sağlık çocuklar. Belediye Konservatuvarımız tarafından gerçekleştirilen Yıl Sonu Gösterisinde öğrencilerimizin gözlerindeki heyecana ve sahnedeki birbirinden güzel performanslarına tanıklık etmenin mutluluğunu yaşadık. Aylar süren emeklerini sahneye taşıyan evlatlarımız, yetenekleri ve özgüvenleriyle bizlere unutulmaz bir akşam yaşattı” ifadelerini kullandı.

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, öğrencilerin yetişmesinde önemli rol üstlenen eğitmenlere de teşekkür ederek, sanat eğitimine verilen emeğin geleceğe yapılan en değerli yatırımlardan biri olduğunu vurguladı. Köse ayrıca, salonu doldurarak çocukların heyecanına ortak olan ve alkışlarıyla onlara moral veren vatandaşlara da şükranlarını sundu.

Salonu dolduranlar tarafından büyük beğeniyle takip edilen yıl sonu gösterisi, öğrencilerin ve ailelerinin gurur dolu anlar yaşamasına sahne oldu.

Program çektirilen hatıra fotoğrafıyla son buldu.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir