Tarihi Gar 1936’ya tam not


ISPARTA – BHA 

Isparta, önemli bir toplantıya ev sahipliği yaptı. VakıfBank Genel Müdürü Osman Arslan, Yönetim Kurul Başkanı Mustafa Saydam ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri ile üst düzey yöneticiler, şehrin gözde mekânlarından Gar 1936’da ağırlandı.

Isparta’nın tarihi dokusunu modern mimariyle buluşturan Gar 1936, bu kez Türkiye’nin önde gelen finans kuruluşlarından VakıfBank’ın üst yönetimini misafir etti. Edinilen bilgilere göre, VakıfBank yönetiminin gerçekleştirdiği toplantı, kurum açısından da ayrı bir önem taşıdı. Yönetim kurulu toplantısının ilk kez genel merkez dışında, farklı bir şehirde gerçekleştirilmesi dikkat çekti.

Cumhuriyet döneminin izlerini taşıyan ve şehrin hafızasında önemli bir yere sahip olan tarihi Gar binasından dönüştürülen Gar 1936, sahip olduğu atmosfer ve modern konseptiyle üst düzey buluşmaya ev sahipliği yaptı. Türkiye ekonomisine yön veren isimlerin katıldığı toplantı, işletmenin prestijini bir kez daha ortaya koydu.

Isparta’nın sosyal ve ekonomik yaşamına değer katan Gar 1936, yalnızca bir işletme olmanın ötesinde, kentin tarihini yaşatan ve önemli organizasyonlara ev sahipliği yapan özel bir mekân olarak öne çıkıyor.

VakıfBank Genel Müdürü Osman Arslan ve beraberindeki heyetin Gar 1936’yı tercih etmesi, işletmenin hizmet kalitesi, kurumsal vizyonu ve şehirdeki saygın konumunun önemli bir göstergesi olarak değerlendirildi.

Tarihi atmosferi, modern yapısı ve seçkin hizmet anlayışıyla Gar 1936, Isparta’nın marka değerlerinden biri olmaya devam ediyor. Bu önemli buluşma da işletmenin, ulusal ölçekteki prestijini bir kez daha gözler önüne serdi.


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir