Usulsüz sağlık raporu oyununda 200 milyon TL’lik vurgun


Hatay merkezli 14 ilde yürütülen soruşturmada, 10 kişinin usulsüz sağlık raporu düzenleyerek kamuyu 200 milyon TL zarara uğrattığını belirledi. 

 

Belirlenen adreslere eş zamanlı baskın yapan ekipler, “Suç işlemek amacıyla örgüt kurmak ve kurulan örgüte üye olmak”, “Nitelikli dolandırıcılık”, “Resmi belgede sahtecilik” ve “Resmi belgenin düzenlenmesinde yalan beyan” suçlarını işledikleri tespit edilen örgüt lideri ve üyelerinin aralarında bulunduğu 10 şüpheliyi gözaltına aldı. 

 

Şüphelilerin adreslerinde yapılan aramada; 6 ajanda, bir hard disk, başkaları adına düzenlenmiş 11 sağlık raporu ve 12 cep telefonu ele geçirildi. 

 

MALULEN EMEKLİLİK VE ÖTV MUAFİYETLİ ARAÇ ALIMI

 

Şüphelilerin malulen emeklilik, bakım aylığı, ÖTV muafiyetli araç alımı ve sosyal yardım almak amacıyla usulsüz sağlık kurulu raporu temin ettikleri tespit edildi. 

 

Ayrıca usulsüz sağlık raporu alan 154 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı. İşlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen 10 şüpheliden 4’ü tutuklanırken, 6’sı adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı. 


  • Son Haberler

    “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” sıfatıyla gezene gözaltı kararı

    Ankara Cumhuriyet Başsavcılığı, kendisini “Cumhur İttifakı Ocakları Genel Başkanı” olarak tanıtarak bir AVM’de denetim yaptığı görüntüleri sosyal medyada paylaşılan F.A. hakkında, “kamu görevinin usulsüz olarak üstlenilmesi” suçundan soruşturma başlattı.   …

    ABD ve İran, Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş mekanizması için anlaştı

    ANKARA – BHA  İran, Hürmüz Boğazı’ndan geçen gemilerin güvenliğini sağlamaya yönelik bir mekanizma kurulması konusunda tarafların uzlaşmaya vardığını açıkladı. İran Dışişleri Bakanlığı Sözcüsü, İsviçre’de yapılan ve 18 saat süren müzakerelerin…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir