Doğanın Kanunu’nun yıldızları Özge Yağız ve Hakan Yılmaz rollerini anlattı


Senaryonun kendisini çok güldürdüğünü belirten Yağız, “Ben güldüğüm şeylerin insanlara nasıl yansıdığını çok merak ederim. Ben güldüm, acaba onlar da gülecek mi? Neşeliyiz, enerjimiz, ritmimiz çok yüksek, bu enerjinin seyircide de karşılık bulduğunu düşünüyorum” sözleriyle diziye olan heyecanını paylaştı.

 

Doğa karakterini anlatan başarılı oyuncu, “Daha önce hiç bu kadar fanusta yetişmiş bir karakter canlandırmamıştım. Onun dobra, sevgi dolu ve merhametli oluşunu çok seviyorum. Hikâye ilerledikçe onun da değişimine tanıklık edeceğiz” dedi.


  • Son Haberler

    Beş yıl yemeden yaşayabiliyorlar. Derin deniz canlılarının sırrı çözüldü

    İzopodların mide mikropları da bu süreçte rol oynuyor olabilir. Daha derinde yaşayan türde, insanlarda ve diğer hayvanlarda hastalık yapmasıyla bilinen Chlamydiae adlı bakteriler yağ depolanmasıyla ilişkilendirildi. Bu durum, izopoda yavaş…

    “Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık” sergisi Taksim’de açıldı

    Taksim Meydanı’nda düzenlenen sergi, Sıfır Atık Hareketi Kurucusu, Birleşmiş Milletler (BM) Sıfır Atık Yüksek Düzeyli Şahsiyetler Danışma Kurulu Başkanı ve Sıfır Atık Vakfı Onursal Başkanı Emine Erdoğan’ın himayelerinde başlatılan sıfır…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir