Endonezya’da üç günde iki büyük deprem


“Pasifik Ateş Çemberi”nde yer alan Endonezya ’nın kuzeyindeki Talaud Adaları açıklarında 6 büyüklüğünde deprem meydana geldi.

 

ABD Jeolojik Araştırmalar Merkezi (USGS), depremin yerin yaklaşık 99 kilometre derinliğinde kaydedildiğini açıkladı.

 

Sarsıntının merkez üssünün, Filipinler’in Sarangani eyaletinin yaklaşık 90 kilometre güneydoğusunda olduğu belirtildi.

 

İLK BELİRLEMELERE GÖRE HASAR YOK

 

Yetkililer, deprem sonrası şu ana kadar herhangi bir can kaybı veya hasar bildirilmediğini duyurdu. Bölgede tsunami uyarısı yapılmazken, gelişmelerin yakından takip edildiği ifade edildi.

 

GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE 7,8 İLE SARSILDI

 

2 Nisan tarihinde sabaha karşı Endonezya’da 7,8 büyüklüğünde deprem oldu.  Kuzey Maluku bölgesi açıklarında meydana gelen depremin ardından 5 büyüklüğüne ulaşan artçılar devam ederken bölge ülkeleri için tsunami uyarısı yapıldı.

 

Endonezya, tektonik plakaların kesiştiği ve sık sık dev depremlerin meyana geldiği “Pasifik Ateş Çemberi”nde yer alıyor.


  • Son Haberler

    Pentagon’da İsrail casusluğu alarmı | NTV Haber

    NBC News’un haberine göre, isimleri açıklanmayan eski üç ABD’li yetkili, Pentagon‘un İsrail‘in ABD’ye yönelik casusluk faaliyetlerini artırmasından giderek daha fazla endişe duyduğunu iddia etti.   Bakanlığın bu nedenle İsrail’e yönelik…

    Altı gün ölüm bölgesinde kayboldu, buz yiyerek hayatta kaldı. “Öleceğimi düşündüm”

    57 yaşındaki Nepalli dağcı Dawa Sherpa, 30 Mayıs’ta Everest Dağı’nda kaybolduktan sonra günlerce aşırı soğuk, oksijensizlik ve açlıkla mücadele etti. Hastane yatağından konuşan Sherpa, hayatta kalacağını düşünmediğini söyledi.   “Hayatta…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir